OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
K2C in Sweden AB är ett nyetablerat företag inom contact center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla former. K2 vill vara med och sätta en norm för hur god kundservice ska bedrivas i Norden. Till vår hjälp har vi våra kunder, som liksom vi, har lång erfarenhet inom branschen. Våra medarbetare brinner för utveckling, service och gemenskap. Vi söker nu femton medarbetare som vill utvecklas tillsammans med oss. VI ERBJUDER: Vi erbjuder en flexibel arbetsplats med innovation, glädje och service som våra ledord. Vi arbetar med kunder inom många olika branscher vilket ger dig som medarbetare möjligheten att utvecklas inom de områden som du brinner för. Telefonen är ett viktigt redskap men vi arbetar även med administration. VI SÖKER: Dig som är serviceminded, framåt och självgående. Vidare ser vi det som en självklarhet att du är seriös i ditt framträdande och har viljan att vidareutvecklas. Erfarenhet av kundtjänst är en merit men ej ett krav då du erhåller intern utbildning. Norska, danska och finska är meriterande i både tal och skrift. Finns även möjlighet till endast kvälls- och helgtider. Vi kommer att tillsätta platserna snarast. Du är välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-4534210
0762-170624
VD Annette Lahti
0766-201023
Affärsutvecklare Marie Eklund
0708-326599
Operativ chef Rebecka Acklid
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Acklid
042-4534210
0762-170624
Rekryteringsansvarig Andreas Adelborg
042-4534216
073-3586162
Rekryteringsansvarig Jenny Wernberg
042-4534269
Jane Therkildsen
042 4534200
Vicktoria Vigren
042-453 243