OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en person på heltid till vår Customer service-avdelning som idag består av ett glatt gäng på 9 personer med stark teamkänsla!Vi söker en positiv, uthållig och engagerad medarbetare med skinn på näsan som brinner för att ge bästa service.Tjänsten innebär att du arbetar med service gentemot våra mottagare.Telefonen blir ett av dina viktigaste arbetsredskap.Arbetsuppgifter gentemot våra mottagare (Mottagarservice) -via telefon, mejl eller brev hantera, utreda och följa upp mottagarärenden kring frågor som berör vår postdistribution. -huvudsakligen kommer du att prata med våra mottagare men även en del kontakter med vår utdelningsorganisation ingår administrativa göromål såsom framtagande av statistik över mottagarärenden och utreda reklamationer Kravprofil -minst 6 månaders erfarenhet av klagomålshantering och ärendehantering via telefon i kundtjänst -goda kunskaper i office-paketet -avslutat gymnasium Vi söker dig som -har lätt för att via telefon etablera relationer med såväl mottagare som våra säljare -har en god administrativ förmåga -har en god problemlösningsförmåga -förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och -servicemedvetet kund- och mottagarbemötande -har ett strukturerat arbetssätt och en stor portion ödmjukhet och lyhördhet -har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift Tjänsten är belägen på vårt huvudkontor i Stockholm i Västberga. För att söka tjänsten går du in på:
Kontaktpersoner på detta företaget
Katrin Sjölin
+46 707524221
Kristin Sallanto
+46 70 160 26 92
Gabriella Norman
+46 070-7094300, +46 070-7524207
Kristin Sallanto
Kristin Sallanto
+46 70-160 26 92
XX
Arben Rexhepi
+46 070 160 26 88
Annelie Runfors
+46 70 6087845
Petra Svensson
+46 8-632 45 83
Annelie Runfors
+46 70-608 78 45