OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ha hand om inkommande kundärenden både per telefon och per mail.Du kommer handlägga dessa ärenden enligt dom riktlinjer som finns inom företaget.Förbereda och skicka ut brev till kunder som har inkommit med eventuellt klagomål eller frågor med ett beslut i det enskilda ärendet.Du kommer även att följa upp dom befintliga ärenden efter beslut skickats ut för att säkerställa att kunden är nöjd och fått svar på sina frågor.I tjänsten ingår även att vara kontaktperson mot allmänna reklamationsnämnden gällande reklamationsärenden och klagomål som kommit in. Vem söker vi: Vi söker dig som har ett antal års erfarenhet av kundtjänst/back-office sedan tidigare.Erfarenhet av kundklagomål är en klar fördel till denna tjänsten.Du ska ha kunskap i de lagar och regler som gäller kring reklamationer.Ett krav är att du är bra på att kommunicera i känsliga ärenden både på svenska och engelska i tal och skrift.Du ska kunna ta egna beslut inom dom ramar som finns samt kunna jobba driva dessa ärenden självständigt.Vad erbjuder vi?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens. Intresserad?