OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning: Du kommer att arbeta som telefonist i Lernias nya kundtjänst där en uppgift är att bemanna Lernias telefonväxel. Du kommer att arbeta i en administrativ roll med flera varierande uppgifter men där fokus kommer vara intern och extern kommunikation med telefonen som verktyg. Tjänsten innebär många kontakter med både kunder och medarbetare. Du kommer vara den som styr samtalen rätt inom organisationen och måste förstå verksamheten och vårt tjänsteerbjudande. Kompetens: Du behärskar svenska språket i tal och skrift och kan hantera stressade situationer. Du har även goda datakunskaper, framförallt i Word och e-post. Du har några års dokumenterad erfarenhet av reception/växel. Har du dessutom erfarenhet om Springmobils växellösning är det meriterande. Personliga egenskaper: Du är i början av din karriär och har ett par års erfarenhet av något serviceyrke. Trivs du dessutom med att ha telefonen som ditt främsta arbetsredskap ser vi det som ett stort plus. Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och förutsätter att du är engagerad, ansvarsfull, representativ och har en utpräglad servicekänsla. Det är viktigt att du kan anpassa ditt sätt att kommunicera efter varje kunds behov.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?