Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning: Du kommer att arbeta som telefonist i Lernias nya kundtjänst där en uppgift är att bemanna Lernias telefonväxel. Du kommer att arbeta i en administrativ roll med flera varierande uppgifter men där fokus kommer vara intern och extern kommunikation med telefonen som verktyg. Tjänsten innebär många kontakter med både kunder och medarbetare. Du kommer vara den som styr samtalen rätt inom organisationen och måste förstå verksamheten och vårt tjänsteerbjudande. Kompetens: Du behärskar svenska språket i tal och skrift och kan hantera stressade situationer. Du har även goda datakunskaper, framförallt i Word och e-post. Du har några års dokumenterad erfarenhet av reception/växel. Har du dessutom erfarenhet om Springmobils växellösning är det meriterande. Personliga egenskaper: Du är i början av din karriär och har ett par års erfarenhet av något serviceyrke. Trivs du dessutom med att ha telefonen som ditt främsta arbetsredskap ser vi det som ett stort plus. Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och förutsätter att du är engagerad, ansvarsfull, representativ och har en utpräglad servicekänsla. Det är viktigt att du kan anpassa ditt sätt att kommunicera efter varje kunds behov.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 6 december 2010
  • Ansök senast: 10 december 2010

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024