Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Resurskonsult är det lilla och personliga bemanningsföretaget som arbetar med uthyrning och rekrytering av engagerade och duktiga medarbetare.Resurskonsult har funnits sedan 2005 och har idag vuxit till en stark och uppskattad aktör i regionen.Vi månar om att inte bli för stora och vill hellre vara bäst på en lokal marknad med nöjda kunder och medarbetare.Vi har kontor i Norrköping, Linköping och Jönköping och sysselsätter drygt 100 personer. Till vår uthyrningsverksamhet i Jönköping söker vi Kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos kund.Arbetsuppgifterna består i huvudsak av: - Orderregistrering - Frakthantering - Fakturering - Kundtjänst Arbetet innebär många kontakter via telefon och mail med kunder och leverantörer.Kvalifikationer Vi söker dig som har minst 2 - 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift och har lätt för att uttrycka dig.Som person är du strukturerad, serviceinriktad, noggrann, ansvarstagande och är van att ta initiativ.Du är positiv och social och trivs med att både arbeta i grupp och självständigt. Eftersom du är vårt ansikte hos våra kunder söker vi dig som är serviceinriktad, engagerad och pålitlig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RESURSKONSULT AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 6 april 2010
  • Ansök senast: 23 april 2010

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024