OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bonver Logistics AB söker en Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till Infra City Bonver är Nordens ledande distributör av hemunderhållningsprodukter.Bonver distribuerar huvudsakligen film, musik, spel och ljudböcker i fysisk och digital form i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island.Bonver bildades 1983, har en årsomsättning på cirka en miljard och har 440 anställda.Bonvers verksamhet är uppdelad i Bonver Logistics och Bonver Entertainment. Bonver Logistics är Nordens ledande logistikpartner av hemunderhållningsprodukter och erbjuder en heltäckande logistiklösning.Vi distribuerar produkter i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island.Bonver Logistics är logistikpartner åt ledande filmstudios som Paramount Home Entertainment (inkl.Dreamworks), SF Video (inkl.20th Century Fox och Metro Goldwyn Mayer), Universal Pictures, Walt Disney Studios Home Entertainment och Warner Bros Entertainment (inkl.Sandrew Metronome).Vi sköter även distributionen för bland annat Elkjöp och Bonver Entertainment.Ungefär 66 % av all videofilm i Norden distribueras av Bonver Logistics. Vi söker nu en norsktalande kundtjänstmedarbetare till vår verksamhet i Infra City.Arbetet innebär bland annat att du genom daglig kontakt med våra uppdragsgivare blir den naturliga länken mellan dem och vår organisation. I arbetsuppgifterna ingår bland annat orderhantering, leveransbevakning, planering, rapportering och debitering.Du kommunicerar med uppdragsgivaren via telefon, mail samt även i mötesform med jämna mellanrum.Enstaka resor kan förekomma.Du kommer att arbeta med en mängd information som kommuniceras internt med olika medarbetare i vår produktion.Det är därför viktigt att du har en egen hög drivkraft, en naturlig social kompetens och är en utpräglad lagspelare.Vidare är du en van administratör som trivs med att jobba i ett stundtals mycket högt tempo.Du trivs med att ha ordning och reda kring dig själv. Du måste behärska Officepaketet mycket väl, det är även viktigt att du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.Tjänsten som kundtjänstmedarbetare mot Norge kräver att du behärskar det norska språket mycket väl både i tal samt skrift.Det är meriterande om du tidigare har arbetat med affärssystemet Axapta som vi använder oss av i vår verksamhet. Tjänsten kommer att tillsättas omgående och är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.Sista ansökningsdag är 2010-12-23.Välkommen med din ansökan!