Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Storytel växer snabbt och vi behöver vi en ny kundtjänstmedarbetare.

Du kommer att ingå i vårt support-team och din huvudsakliga uppgift är att hjälpa våra kunder genom att svara på frågor och lösa problem via mail. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår kundtjänst så du måste vara intresserad av kvalitetsarbete för att förbättra våra kunders upplevelse.

Vi som jobbar på Storytel vill som personer uppfattas som pålitliga, tillgängliga, aktuella och engagerande. Och för oss är det viktigt att personkemin stämmer då vi är en ganska liten arbetsplats.

Du får gärna ha studerat på högskola /universitet och ha en del erfarenhet från kundtjänst redan. Du pratar, skriver och förstår svenska och engelska flytande.

Tjänsten är baserad på vårt kontor i centrala Stockholm och arbetstiderna är dagtid på vardagar.

Följande egenskaper mycket meriterande:

Du tycker att böcker i allmänhet och ljudböcker i synnerhet är det roligaste som finns.

Du är ansvarskännande, pålitlig och allmänt serviceinriktad. Tycker det är kul att hjälpa folk.

Du är duktig på att söka och finna information och att arbeta självständigt.

Du är duktig på att ta till dig ny teknik, har bra koll på vad som händer och är en van dator- och mobilanvändare som tycker om att skriva.

Andra språk.

Storytel är ett entreprenörsdrivet företag som arbetar fokuserat för att vara det självklara valet för alla ljudboksälskare. Samtidigt som vi varje dag levererar en ständigt aktuell ljudbokstjänst så jobbar vi lika dedikerat med att kontinuerligt utveckla tjänsten och utvidga vår räckvidd till nya kanaler och målgrupper. Tjänsten växer snabbt och har i nuläget 50´000 abonnenter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Supportansvarig Maria Runesson

Maria Runesson

Rekryteringsansvarig Maria Runesson

Sammanfattning

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 41 B
Stockholm

Postadress

Birger Jarlsgatan 41 A
Stockholm, 11145

Liknande jobb