Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du en grym relationsbyggare?

Är service i världsklass din grej?

Då är det dig vi söker!

Arbetsbeskrivning
Vi söker en kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder. Som kundtjänstmedarbetare är det du som kommer i kontakt med företagets kunder genom främst inkommande telefonsamtal men även i chatten och e-post. Frågorna gäller vatten, fjärrvärme och el. Sedan gör du en massa annat som hör rollen till på den administrativa sidan. Hantering av leverantörsfakturor och viss fakturering ingår också i rollen.

Hos vår kund får du ta del av ett energiskt team med en öppenhjärtig attityd där samarbete och stöttning av varandra är ledord!



Att arbeta på Engqvist & Zimmerman
Hos oss på Engqvist & Zimmerman får du möjlighet att utvecklas hos både oss och våra kunder. Vi sätter stort värde på vår personal och vi gör vårt bästa för att du ska trivas hos oss. Vi väljer våra samarbeten med stor omsorg och tycker det är jätteviktigt att du trivs när du kommer till jobbet. Vi vill ha en nära och tät kontakt där vi följer och intresserar oss för din karriär.



Vem är du?
För att lyckas i din roll måste du älska service. Och administration. Och ordning och reda. Har du erfarenhet av liknande arbete och då även inom vatten, fjärrvärme och/eller el så är det ännu bättre! I stora drag vill vi att du har arbetat inom kundserviceyrket tidigare och gillar det!

Du håller alltid en hög servicenivå och du gillar att lösa problem så att kunden blir nöjd. Du är en van administratör och det är meriterande om du har arbetat lite med ekonomi.

Du har en hög datormognad och sätter dig lätt in i nya system.

Du behärskar svenska mycket väl i tal och skrift.

Tjänsten
Tjänsten är en konsultinhyrning till vår kund. Anställningen är hos oss på Engqvist & Zimmerman.

Heltid, tom augusti. Start omgående enligt överenskommelse.

Ort
Olofström

Kontaktuppgifter och ansökan
Ansök med CV och personligt brev.
Om du har frågor kring ansökan kan du kontakta
Linda Engqvist, 0733 40 44 54 eller maila till linda@engqvistzimmerman.se


Tidsplan
Vi vill ha din ansökan så fort som möjligt då ansökningar hanteras löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Engqvist & Zimmerman HR Partner
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2020
  • Ansök senast: 22 maj 2020

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024