OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänstmedarbetare till jem & fix
Just nu är vi på jakt efter en operativ och driven kundtjänstmedarbetare som vill vara med och bygga jem & fix’ kundtjänstavdelning.
jem & fix är ett dansk-svenskt bolag som idag har 50 butiker sprida över Sverige och en bit över 100 butiker i Danmark, vilket gör oss till Nordens ledande lågprisbyggmarknad.
jem & fix är ett företag i en dynamisk och snabbväxande miljö som ständigt öppnar nya butiker.
Om rollen
Som operativ kundtjänstmedarbetare hos jem & fix så har du ansvaret för att all kundkommunikation via telefon, e-mail och sociala medier sker på ett vis som ger nöjda kunder, samt att uppsatta mål nås. Tjänsten innebär stor variation, då ärenden som rör både vår webbshop och våra fysiska butiker hanteras. Vid högt tryck på web lagret även vara behjälplig till dem.
För att trivas i rollen så bör du
- ha en fingertoppskänsla för kundservice och ett
brinnande intresse för människor
- ha ett ordningssinne som heter duga och drivas
av att arbeta i en miljö där förändrings- och
utvecklingstakten är hög.
- vara flexibel och prestigelös
- vara ansvarstagande och operativ
Krav för tjänsten
- God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på
såväl svenska som engelska
- B-körkort, samt tillgång till bil
Meriterande
- Erfarenhet av kundtjänstarbete inom e-handel
- Intresse för bygg, hem och trädgård
Start: Omgående, eller enligt överenskommelse
Omfattning och placering: 100% tjänst. Arbetsställe Svalöv
Lön: Enligt överenskommelse (kollektivavtal via Unionen)
Övrigt: 6 månaders provanställning tillämpas
Kontakt: Ansökan mailas till arbete@jemfix.com senast 2020-06-30, ange referens Kundtjänstmedarbetare.
Då urval sker löpande, så ser vi gärna att du skickar in din ansökan snarast.#jobbjustnu#
Kontaktpersoner på detta företaget
Regionschef Stefan Eliasson
Regionschef Stefan Eliasson
Distriktschef Anders Johansson
076-7230548