OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi som arbetar på Sveriges BostadsrättsCentrum är Specialister på förvaltning av bostadsrätter. Våra kunder sitter i Bostadsrättsföreningars styrelser i hela Sverige. I Sundsvall sitter vi centralt i trivsamma lokaler. Här arbetar ca 130 medarbetare varav 15 kundtjänstmedarbetare.
Vi söker nu medarbetare till kundtjänst i Sundsvall för tillsvidareanställning och föräldraledighetsvikariat om 6-12 månader.
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du med förfrågningar från våra kunder via telefon och e-post. Frågorna handlar bland annat om fakturor, hyresavier, registerinformation, webbattest och felanmälningar från boende. Våra kunder är främst fastighetsägare och bostadsrättsföreningar.
Vanliga kontakter från våra kunder gäller:
• Allmänna fastighetsrelaterade frågor
• Felanmälan
• Mäklarbild
• Utdrag ur lägenhetsregister
• Inloggningsfrågor
• Fakturafrågor
Kundtjänst öppettider är mellan 07:00-21:00 vardagar. Du kommer framför allt vara schemalagd mellan 07:00-19:00 men senare pass kan förekomma.
KVALIFIKATIONER
Arbetet ställer höga krav på att du har en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är orädd och har förmåga att ta egna initiativ när det behövs.
Du trivs i samtalet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär daglig kundkontakt ser vi gärna att du är kommunikativ i tal och skrift. Har du erfarenhet från någon form av kundtjänstarbete, receptions eller annat telefoniarbete, är det meriterande. Vi arbetar i flera IT-system så god datorvana är ett krav.
Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Bifoga CV och Personligt brev som motiverar varför du passar för tjänsten och vilken av tjänsterna du är mest intresserad av.