OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Isaksson Rekrytering Bemanning söker en Kundtjänstmedarbetare till sin egen konsultverksamhet som kan arbeta 20-30 timmar i veckan och mer vid behov. Krav är att kunna arbeta under julens mellandagar. Du kommer bli anställd hos Isaksson Rekrytering Bemanning och uthyrd till vår kund i Stockholm. Vi söker dig med tidigare erfarenheter som kundtjänstmedarbetare och som är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning.
Välkommen med Din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.
Som anställd konsult hos oss omfattas Du av gällande kollektivavtal och dessa aktuella villkor gällande t.ex. lön, semester, försäkringar och tjänstepension.
Vi erbjuder Dig chansen att arbeta hos våra kunder, stora välkända företag i bygg och fastighetsbranscherna.
Som en hjälp att lyckas i Dina uppdrag hos oss har Du en mycket engagerad konsultchef som alltid agerar stöd och bollplank.
Isaksson Rekrytering Bemanning har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi bemannar och rekryterar över hela Sverige.
Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar Du för att alltid ge högsta möjliga service via telefon. Du tar aktivt ansvar för att det dagliga arbetet i Kundtjänsten flyter smidigt.
Arbetsuppgifter:
• Besvara inkommande samtal gällande felanmälan, uthyrningsfrågor och övriga frågor.
Kvalifikationer
Vi söker Dig som är öppen, utåtriktad, engagerad och har en stark känsla för service.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av arbete av kundtjänst och gärna från fastighetsbranschen. Tidigare arbetslivserfarenhet av kundtjänst med telefonen som verktyg.
Erfarenhet av att ta emot och registrera felanmälan.
Kunna tolka och tillämpa rutiner skriftliga anvisningar.
Övriga krav Flytande svenska i tal och skrift samt kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på engelska.
Utbildning med inriktning kommunikation, försäljning, kundservice.
God administrativ förmåga.
Erfarenhet av att jobba i mångkulturell miljö
God datorvana samt kunskap i MS Office.
För att trivas i rollen som kundcentermedarbetare har du en hög känsla för service samt en god kommunikativ och pedagogisk förmåga. Du trivs med att bemöta kunder över telefon och ser varje samtal som en ny möjlighet att hjälpa eller lösa kundens problem. Du jobbar med datorn som ditt främsta arbetsverktyg.
Vi söker dig som har förmågan att se och möta våra kunders behov. Vidare är du noggrann, tydlig och tar ett stort ansvar för ditt eget arbete. Du arbetar resultatorienterat utan att tappa känslan för service. Du har en personlig mognad som ger dig trygghet i rollen. Som person är du positiv och ser lösningar istället för problem.
Ansökan
Intervjuer och urval sker löpande, så skicka gärna in Din ansökan så snart som möjligt på vår hemsida. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För frågor kring tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Sofia Gaard 076-309 20 00.
Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration.
Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega
Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI).
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?