Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i Jönköping söker vi en kundtjänstmedarbetare

Som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera ärenden via telefon och mail. I dina arbetsuppgifter ingår att registrera beställningar och förfrågningar samt ger bästa möjliga support, hantering av administrativa uppgifter exempelvis, returer, reklamationer och frågor kring logistik och lager. Du har även en tät kontakt med säljare. Det är av stor vikt att du sätter dig in i företagets produktutbud för att kunna erbjuda kunderna så bra support som möjligt. Du kommer även ge intern support i lagerhantering, inrapportering av gods, logistik samt leveransbesked.

Du kommer vara ansiktet utåt för företaget. Som person är du lyhörd, flexibel samt serviceinriktad. Du trivs med att ta eget ansvar, är duktig på att prioritera samt är lösningsorienterad. Har du tekniskt erfarenhet så är det meriterande.


Din kompetens:

- Gymnasieutbildning
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Erfarenhet av att arbeta i system
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Självgående
- Telefonvana och erfarenhet i att ge service

- Tidigare arbetslivserfarenhet inom serviceyrket, helst inom kundservice

- Kunskap i MS Office - Datorvana


Stor vikt läggs på personliga egenskaper.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är heltid i nio månader med möjlighet till förlängning.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2021
  • Ansök senast: 9 januari 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024