Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du på jakt efter ett nytt uppdrag och är tillgänglig omgående? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Movex/M3.Trivs du dessutom med problemlösning och gillar att ha många kontaktytor? Då ska du definitivt söka tjänsten som Kundtjänstmedarbetare och bli en av vår kunds viktigaste resurser.

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare ska du huvudsakligen ge optimal service och support till externa/interna kunder i framförallt Danmark varför det är nödvändigt att du känner dig bekväm med det danska språket. Funktionen bidrar till hög leveranssäkerhet genom bevakning och optimering av order, leveranser och fakturering, och har kontaktytor inom hela koncernen. Arbetet omfattar även andra administrativa uppgifter så som avvikelsehantering, returhantering, reklamationer, krediteringar och att registrera masterdata m.m.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från administrativt kundservicearbete B2B, har god kommunikationsförmåga och lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska, samt har god förståelse för danska.
Det är meriterande om du har erfarenhet av M3 eller något större affärssystem samt goda kunskaper i Office-paketet.
Tjänsten kräver att du är noggrann och strukturerad i ditt sätt att arbeta. För att du ska trivas i rollen ska du vara drivande, inte vara rädd för att ta tag i saker och ha en vilja att hitta/se lösningar och förbättringar. Då det är viktigt att våra kunder får bra och snabb service ska du vara lösningsorienterad och snabb på att registrera och skriva/besvara mail till våra kunder, kollegor och samarbetspartners. Som person är du serviceinriktad, stresstålig samt har god social kompetens och är en genuin teamplayer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecka Möberg
040-120200
Rebecka Möberg
040-12 02 00
Kevin Brandt
040-120200
Kevin Brandt

Maria Karlsson

Maria Karlsson
070 845 28 00
Kevin Brandt

Kevin Brandt
0706970093
Maria Karlsson
040-120200
Mauricio Amaral
040-120200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Syd AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 januari 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2021

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb


26 november 2024