OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Stanley Black Decker får du arbeta i ett av världens största företag i verktygssegmentet som riktar sig till både den professionella och privata marknaden. Du kommer att sitta i fräscha lokaler på det nordiska huvudkontor i Mölndal - med närhet till kollektivtrafik.
Till det nordiska customer serviceteamet söks nu en ny kundtjänstmedarbetare:
Arbetsuppgifter kommer omfatta: Serva och vägleda kunder via telefon
Hantera och ge interna/externa kunder support via mail
Ge teknisk support gällande verktyg, maskiner och tillbehör
Orderregistrering, leveransbevakning och kampanjuppföljning
Skapa krediteringar, debiteringar och returer
Daglig kontakt med kunder, säljare, leverantörer, speditörer, lager och ekonomiavdelning
På Stanley Black and Decker erbjuder vi dig möjligheten att utveckla dina tekniska kunskaper samtidigt som du får möjligheten att arbeta med teknisk support för det allra senaste på marknaden. Du förväntas inte ha all kunskap om verktyg och maskiner på förhand, Stanley Black Decker tränar och utbildar dig så du kan besvara kundernas frågor.
För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare krävs:
- att man har goda kunskaper i engelska.
- att man har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande roller med kundkontakt
- meriterande om man har erfarenhet av SAP
- meriterande om du pratar ett annat nordiskt språk
Bra att veta!
Du kommer bli anställd som TEMP-TEAM konsult med tillträde så snart som möjligt, för rätt person finns det möjlighet till anställning hos kund. TEMP-TEAM är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag vilket gör att du erbjuds avtalsenliga villkor samt friskvårdsbidrag.
Vi kommer att göra löpande urval så skicka in din ansökan genast för att öka dina chanser att komma med i processen! Vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Har du frågor kontakta rekryterande konsultchef på TEMP-TEAM Sara Rönneberg Carr på telefon 0733-844850.