Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Har du en passion för att utveckla affärer och ge kundservice i världsklass?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

- Ta emot våra kunder på vårt nya Servicekontor och hjälpa dem med deras dagliga bankärenden, besvara frågor och se deras framtida behov
- Erbjuda kunderna ditt engagemang, din finansiella kompetens och personliga service och arbeta med försäljning på vårt Servicekontor.
- Systematiskt arbeta med AML-frågor
- Samarbeta med övriga Privatrådgivare är en självklarhet men även med våra kollegor på våra Premiumavdelningar, Företagsavdelningar och Private Banking.
- Utveckla den egna kompetensen och ingå i ett team där vi har kul på jobbet och där du bidrar på ett positivt sätt med ditt engagemang!


I denna roll behöver du:

- Social kompetens, du är utåtriktad, resultatfokuserad och du håller en hög servicenivå samtidigt som du är pedagogisk.
- En förmåga att prioritera ärenden och hantera ett högt tempo
- Ett intresse för ekonomi och finans
- Du tar egna initiativ och har ett starkt driv samt hanterar hela kundens affär och brinner för bolån, spara- och försäkringsområdet.
- Du är en lagspelare och har lätt att samarbeta med dina kollegor och lever efter bankens värderingar och blir självklart en ambassadör för Swedbank.
- Formella krav i rollen är erfarenhet av kundtjänst, meriterande är Swedsec Rådgivarlicens, Swedsec bolånelicens, FFL Liv och Kreditbeviljningsrätt.


Bli en del av vårt team och…

arbeta i en miljö som präglas av en positiv och affärsintensiv verksamhet där vi har högt i tak och har roligt tillsammans! Vi är ett lag som kämpar tillsammans!

Jag förväntar mig att mina medarbetare har ett starkt eget driv och engagemang för sitt arbete och för våra kunder. Själv är jag rak och tydlig i min kommunikation, driver på utveckling och ger frihet under ansvar." Lotta Widercrantz, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2021-04-30
Placeringsort: Linköping, Mjölby, Motala

Kontakter
Rekryterande chef: Lotta Widercrantz +46 (13) 31 92 08
SACO: Henrik Joelsson +4640242508
Finansförbundet: Ing-Marie Eken +46 431415278

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsvariationer - alla är välkomna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024