OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Net at Once startade som Internetleverantör 1997 och har idag privatpersoner, bostadsrättsföreningar, kommuner och företagskunder över hela Sverige. Som Internet-, telefoni- och mobiloperatör har Net at Onces kunder tillgång till ett brett tjänsteutbud, i högkvalitativa nät med egen infrastruktur, samt genom samarbeten med andra aktörer för att möta marknadens behov.
God datorvana
Grundläggande kunskaper om nätverk och datakommunikation
Vara stresstålig och klara av att ha många bollar i luften
Positiv energi och engagemang
Tidigare erfarenhet av support, helpdesk är meriterande.
Arbetet består i huvudsak att via telefon och e-post hjälpa våra kunder med allt ifrån abonnemangs- och fakturafrågor, felsökning utav bredband och telefoni samt försäljning utav nya tjänster. Vi ser därför gärna att du som söker har någon tidigare erfarenhet utav antingen teknisk support eller kundtjänst men det är inget krav.
Då varje kund är unik ska du som person vara flexibel, serviceminded och ha god socialförmåga då kommunikationen med våra kunder är något vi värdesätter högt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Filip Åberg
Pär Lindahl
0470-592711
Daniel Jönsson
0470-592712
Nätchef Henrik Engqvist
0470-592704
Edin Delkic
0470-592763
Pär Lindahl
0470-592711
Edvin Svensson
0470-592763
VD Jerry Bengtsson
Lars-Erik Larsson
0470-592727
Markus Axelsson
0470-592715