OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi rekryterar nu en kollega till vår kundtjänst i Arlandastad. Är du är en positiv person som tycker om att se till så att det blir rätt?! Har du har en mycket hög servicekänsla och kan prioritera och organisera ditt administrativa arbete? Är du bra på att kommunicera via telefon och mail? Då kan detta arbete vara helt rätt för dig.
I kundservicearbetet ingår att enligt våra processer och rutiner:
Ta emot ordrar från våra kunder via telefon, mail eller fax och att administrera följesedlar och fakturering.
Ta emot och besvara kunders frågor via telefon och ansvarar för att kundinformationen i både vårt produktions- och CRM-systemen är uppdaterad och korrekt.
Hantera reklamationer i vårt CRM-system, Salesforce.
Rapportera viss statistik.
Ett nära samarbete med det lokala produktions- och försäljningsteamet är mycket viktigt och ett proaktivt arbete görs genom att hålla en kontinuerlig kontakt med våra kunder för att identifiera potentiella serviceproblem för att på så sätt undvika problem och om de uppkommer kunna lösa dem snabbt och effektivt.
Vem är du?
Du behöver vara administrativ
Du kan hålla en hög servicenivå
Du är positiv och gillar att serva företagets kunder
Du har lätt att lära och är fena på att samarbeta
Du kommunicerar på ett trevligt, tydligt och pedagogiskt sätt.