OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en ny utmaning för 2021? Stonefactory söker nya kundservicemedarbetare till kontoret i Linköping (Heltid)
Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare har du direktkontakt med våra kunder via telefon, mail och chat. Det kan till exempel röra sig om frågor kring leveranser, returer eller reklamationer. Du tar våra kunder i handen och hjälper dem i situationer när något gått fel.
Dina kvalifikationer
Du trivs i en snabbt föränderlig miljö, är engagerad, orädd och vill ständigt lära dig mer. Vidare är du resultatorienterad, har hög integritet och tar stort ansvar för ditt arbete. Du värdesätter alltid att hålla en hög servicenivå och strävar efter att ge högsta möjliga service.
Dina personliga egenskaper
Du trivs i en snabbt föränderlig miljö, är engagerad, orädd och vill ständigt lära dig mer. Vidare är du resultatorienterad, har hög integritet och tar stort ansvar för ditt arbete.
Driftig, prestigelös, initiativrik, hög energi, stor kreativitet och ett passionerat intresse för e-handel.
Du har social kompetens, är noggrann, strukturerad och stresstålig.
Målinriktad och fokuserad
Vi tror att du är lösningsfokuserad och brinner för att våra kunder nöjda. Det är viktigt att du har en god språkuppfattning och är duktig på att uttrycka dig i skrift.
Vi erbjuder
Ett självständigt och spännande arbete hos en av Nordens snabbast växande online-aktörer inom byggvaruhandel och heminredning. Du kommer att erbjudas en omväxlande och lärorik roll inom kundtjänst, ordermottagning, försäljning och inköp.
Lön
Fast lön
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att skicka CV + ansökningsbrev till erika@stonefactory.se
Märk ansökan: ”Kundtjänst”
Vi tillämpar löpande urval så därför är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt dock senast den 20.06.2020.