OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Veddesta Distribution
Att få logistiken att fungera på ett företag är nyckeln till framgång.
Veddesta Distribution är en agil logistikpartner som utöver lagerhållning och godshantering även erbjuder service som administration och transportplanering.
Att tillgodose helheten för våra kunders logistikutmaningar är där vi lägger all vår kraft och fokus. Våra flexibla prissättningar gör det möjligt för alla företag att samarbeta med oss, stora som små inom alla branscher.
I denna rekrytering samarbetar vi med vårt systerföretag Rekryteringsstyrkan i Norden AB och alla frågor hanteras via dem.
Kundtjänstmedarebetare
Nu utökar vi vårt team och söker efter dig som brinner för kundservice. I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Veddesta Distribution är du en viktig kontakt för såväl vår kund som slutkonsument, varför din sociala kompetens är viktig! Du kommer ingå i ett team på cirka 6-7 personer och arbetsplatsen är belägen i Arlandastad. Arbetsuppgifterna är varierande men du kommer i första hand arbeta med orderhantering och fraktbokningar, varför erfarenhet av olika system är meriterande.
Nu söker vi dig som är;
- Lösningsorienterad
- Social
- Stresstålig
- Systemvan
- Flexibel
Egenskaper
- Erfarenhet av att arbeta med olika system
- Har ett strukturerat arbetssätt
- Är positiv och har en god kommunikativ förmåga
- Har en känsla för detaljer och brinner för den perfekta kundupplevelsen
- Är självgående och en initiativtagare
- Är en lagspelare
- Har grundläggande kunskaper i Officepaketet
- Svenska och engelska flytande i tal och skrift
Ansökan
Känner du att leverera kundnöjdhet är en självklarhet för dig, tveka inte att söka!
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Peggy Cussil via mail, peggy@rekryteringsstyrkan.se eller telefon 070-7962061 alt. mona@rekryteringsstyrkan.se eller telefon 0762 49 08 61
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande sista ansökningsdag 15 juli.
Ansökan gör du här nedan (ansökningar via mail kan inte hanteras)