OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge kundservice i världsklass? Då är detta ett jobb för dig. Nu behövs en kundtjänstmedarbetare med digital erfarenhet till ett uppdrag för vår kund i Stockholm. Vi söker någon som brinner för kundservice och vill bidra i utvecklingen av kommande digitala kanaler.
Om tjänsten
Vi söker efter någon med dokumenterad god erfarenhet av kundmöte via telefon och i digitala kanaler såsom chatt och mail. Till tjänsten behövs någon som genom en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning kan sköta kundärenden. Samtal förekommer dagligen där missnöjeshanteringen behöver kunna hanteras på ett professionellt sätt. Du bör ha erfarenhet av att ha varit med om en implementering av chatt och chattbott samt digital kunskapsbank för att nu vara bidragande i arbetet kring digitaliseringen. För tjänsten krävs vana av att arbeta med digitala arbetsverktyg för att du på ett effektivt sätt ska komma in i rutinerna.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler
• Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt
• Besvara samtliga frågor från hyresgäster och övriga intressenter på ett effektivt sätt
• Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet
• I övrigt delta i förekommande eller nya arbetsuppgifter inom kundcenters verksamhet
Vem är du?
• Har gymnasieutbildning eller motsvarande
• Erfarenhet av att hantera svåra samtal och missnöjen
• Erfarenhet av implementering och att förbättra digitala verktyg
• Initiativtagande, självgående och strukturerad
• Gott omdöme och självkännedom
• Stabilitet och professionalism
• God samarbetsförmåga
• Pedagogisk och lösningsorienterad
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt
Det är meriterande om du även har:
• Erfarenhet av utveckling av internt digitalt stöd som FAQ (kunskapsbank), utbildningsfilmer, e-learning osv.
• Erfarenhet av fastighetsskötsel, förvaltning och uthyrning
• Kunskaper inom fiber/bredband/tv och telefoni
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Övrig information:
• Heltid med start 30 augusti till 30 mars 2022
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson