Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Babyworld AB driver tio av Sveriges bästa babybutiker i Stockholm, Göteborg, Uppsala, Västerås och Malmö samt en av Sveriges ledande webbshoppar för barm och baby. Vår inriktning är produkter för små barn. Hos oss hittar du ett brett sortiment av barnvagnar, bilstolar och babyprodukter. Vi försöker ta fram det bästa inom varje produktområde och arbetar med kända varumärken. Vi väljer både produkter och personal med omsorg.
Vi levererar kunskap, kvalitet och omsorg med personligt engagemang till konkurrenskraftiga priser i alla våra kanaler.
Vill du ge service i världsklass?
I rollen som Kundtjänstmedarbetare hos oss på BabyWorld är din huvudsakliga uppgift att hjälpa och vägleda våra kunder via vår livesupport/chat samt e-post samt till viss del via telefon. Vår kundtjänstavdelning hanterar utöver produktfrågor och orderfrågor från våra kunder även reklamationer och hantering av reservdelar samt en del reparationer.
Arbetet ställer höga krav på effektivitet och noggrannhet och du behöver vara van vid att arbeta i ett högt tempo. Du ska vilja jobba i en miljö som ständigt förändras samt att du anpassar och lär dig nya saker snabbt.
Vi ser gärna att du är självständig och lösningsorienterad i ditt arbete och kan ta egna initiativ för att nå uppsatta mål, men även att du delar med dig och tar del av teamets input och kunskap. Du behöver vara van att formulera dig i både tal och skrift.
Du kommer att arbeta i ett nära team med kollegor på kundtjänst. Vi är för närvarande ett team på 3 heltidsanställda, utöver kundtjänstansvarige.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BabyWorld E-handel Uppsala
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Postadress

Hansellisgatan 17
Uppsala, 75450

Liknande jobb


Kundservice till växande Power Hemelektronik

Kundservice till växande Power Hemelektronik

28 september 2024

Leveranskoordinator

Leveranskoordinator

27 september 2024