Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge kundservice i världsklass? Kan du vända en missnöjd kund till att vara en nöjd kund när ett samtal har avslutats? Då är detta ett jobb för dig. Nu behövs en kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag för vår kund i Stockholm. Vi söker någon som brinner för kundservice och vill bidra i utvecklingen av kommande digitala kanaler.


Om tjänsten
Vi söker efter någon med dokumenterad god erfarenhet av kundmöte via telefon och i digitala kanaler såsom chatt och mail. Till tjänsten behövs någon som genom en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning kan sköta kundärenden. Samtal förekommer dagligen där missnöjeshanteringen behöver kunna hanteras på ett professionellt sätt. Du bör ha erfarenhet av att ha varit med om en implementering av chatt och chattbott samt digital kunskapsbank för att nu vara bidragande i arbetet kring digitaliseringen. För tjänsten krävs vana av att arbeta med digitala arbetsverktyg för att du på ett effektivt sätt ska komma in i rutinerna.



Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler
• Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt
• Besvara samtliga frågor från hyresgäster och övriga intressenter på ett effektivt sätt
• Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet
• I övrigt delta i förekommande eller nya arbetsuppgifter inom kundcenters verksamhet


Vem är du?
• Har gymnasieutbildning eller motsvarande
• Erfarenhet av att hantera svåra samtal och missnöjen
• Erfarenhet av implementering och förbättring av digitala verktyg
• Initiativtagande, självgående och strukturerad
• Gott omdöme och självkännedom
• Stabilitet och professionalism
• God samarbetsförmåga
• Pedagogisk och lösningsorienterad
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt

Det är meriterande om du även har:
• Erfarenhet av utveckling av internt digitalt stöd som FAQ (kunskapsbank), utbildningsfilmer, e-learning osv.
• Erfarenhet av fastighetsskötsel, förvaltning och uthyrning
• Kunskaper inom fiber/bredband/tv och telefoni


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Övrig information:
• Heltid med start omgående till 31 mars 2022

Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2021
  • Ansök senast: 29 september 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024