OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej och välkommen till QuickNet!
Vi söker nu en till kollega till vår glada och personliga kundtjänstavdelning. Vi letar efter dig som är prestigelös, social, ansvarstagande och tycker om att hjälpa människor. Vi tror starkt på att framgång är en laginsats så det är av stor vikt att du är en lagspelare som gillar samarbete och tror på laget framför jaget.
Din profil
För att trivas hos oss behöver du vara bekväm med att arbeta självständigt med frihet under eget ansvar, vara driven och ha en god datorvana. Vidare behöver du vara van vid, och tycka om, att prata mycket i telefon samt vara bra på att lyssna, förstå och kommunicera med olika typer av människor.
Befattningen kräver att du som person kan hantera en vardag med olika spännande och utvecklande arbetsmoment samt att du trivs med att snabbt ställa om mellan dessa arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter i huvudsak:
I vår kundtjänst kommer det dagligen in mängder av ärenden som kräver en administrativ insats. Det handlar om allt ifrån adressändringar till borttappade fakturor och bredband som inte fungerar.
Du kommer att svara i telefon och hjälpa kunderna med deras frågor och funderingar. Vidare kommer du att jobba med olika administrativa uppgifter såsom beställningar, fakturafrågor, adressändringar, uppsägningar, registervård m.m. Du kommer även att hjälpa kunderna med en första felsökning när något inte fungerar som det ska.
Om oss
Nära, trygg, personlig
Ord som ligger oss varmt om hjärtat.
QuickNet är en lokal internet- och teleoperatör med bas i Västerås. Vi har under våra 26 år blivit det självklara valet i regionen och mer än hälften av alla företag i Västerås får sitt bredband levererat av oss.
Vi har ett tjugotal toppmoderna tjänster inom telekom och drygt 15 000 nöjda kunder.
Hos oss arbetar i dagsläget ca 25 personer på våra kontor i Västerås och Eskilstuna - främst med produktutveckling, kundtjänst och försäljning. Företagskulturen bygger kring en platt organisation med stor frihetskänsla, såväl hos medarbetare som hos chefer. Vår personal, likväl som våra kunder, är människor som värderar kompetens och långvariga relationer.
Det är viktigt att man trivs på sin arbetsplats och grunden för detta är en bra gemenskap och frihet att själv kunna ta ansvar och fokusera på sina arbetsuppgifter. Hos oss är 7 timmars arbetsdag heltid då vi värderar våra anställdas hälsa och fritid högt.
Övrigt:
Start: Snarast enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid 100% (7h arbetsdag)
Plats: Västerås
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Jan Synnersten
021-338 00 01
070-981 46 80
VD Jan Synnersten
021-338 00 01
070-981 46 80
VD Jan Synnersten
VD Jan Synnersten
VD Jan Synnersten
021-338 00 00
Administrativ chef Jennie Mandl
Personalchef Jennie Mandl
Webbyråchef Tobias Barkskog