Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare till bostadsbolag!

Om rollen

Vi söker nu en serviceminded kundcentermedarbetare till vår kund, ett bostadsbolag i Stockholm. Vi söker dig med dokumenterad god erfarenhet av kundmöte via telefon och i digitala kanaler som chatt och mejl. Uppdraget kan även omfatta arbete över receptionsdisk vilket innebär att man behöver arbeta på plats på ett av kundens fem kontor.

Ansvarsområden:

* Ta emot och registrera ärenden i digitala kanaler

* Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt

* Besvara frågor från hyresgäster och övriga intressenter

* Samarbete med övriga funktioner inom företaget

* Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av verksamheten

Placeringsort: Kundens kontor i Stockholm
Tillträde: Snarast möjligt, enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid. Visstidsanställning med slutdatum 30e april 2022. Du kommer vara anställd som konsult hos Maxkompetens och arbeta ute hos kunden.

Din profil

Krav

* Gymnasieutbildning

* Erfarenhet och kunskaper inom kundservice via telefon/webb/ kommunikation/digitala kanaler

* Tydlig och korrekt svenska både i tal och skrift

* Öppen för innovation, utveckling och förändringsarbete

* Erfarenhet av att hantera svåra samtal och missnöje från kunder

Meriterande

* Erfarenhet av fastighetsskötsel, förvaltning och uthyrning

* Erfarenhet av kommunikation i digitala kanaler

* Erfarenhet av arbete i mångkulturella miljöer

* Engelska och andra språk

* Kunskaper inom fiber/bredband/tv och telefoni

Övriga kompetenser

* Gott omdöme och självkännedom

* Stabilitet och professionalism

* Initiativtagande, självgående och strukturerad

* God samarbetsförmåga

* Pedagogisk och lösningsorienterad

Intresserad?
Välkommen med din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum.


Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2021
  • Ansök senast: 15 november 2021

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024