Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en 100% tjänst med att ta emot inkommande samtal från Tele2 kunder? Vi hjälper till med olika hänvendelser som att ge ut pin och pukkoder, svara på fakturafrågor eller ge vägledning om våra kunder har problem med mobildata eller svårigheter att ringa eller skicka sms t ex. Det är väldigt viktigt att du känner dig trygg i arbetet och därför kommer du att få 6 veckor fullbetald utbildning där vi går igenom produkter, våra system samt rutiner.
För att passa i en tjänst hos oss behöver du har ett genuint intresse i riktigt bra kundservice, ha god teknisk förståelse och trivas med att arbeta mot tydliga mål. Hos oss tillhör man ett team på ca 10-15 personer men arbetet i sig är väldigt självständigt. Skulle det vara något man känner sig osäker på eller inte kan så finns det en coach tillgänglig som kan hjälpa dig vidare med samtalet.

Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara:
· Ta emot inkommande samtal från nya och redan befintliga kunder som har frågor om våra produketer och tjänster.
· Teknisk support både på mobiltelefon men också på bredband.
· Merförsäljning till nya och befintliga kunder.

Om du väljer att jobba på Transcom så blir du en del av ett väldigt härligt gäng med engagerade teamledare, det finns flera olika karriärmöjligheter och du får ta del av vår goda arbetsmiljö.

I tillägg till det erbjuder vi också:
· Kollektivavtal
· Tjänstepension
· Friskvårdsbidrag
· Rikskortet
· Fast grundlön med möjlighet för bonus

Kvalifikationer:
· Flytande och skriftliga kunskaper i Svenska
· Flytande och skriftliga kunskaper i Svenska
· Fullständiga gymnasiebetyg

Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com.

Anställningsförhållanden
Befattning: CSR (customer service representative) Transcom.
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:00-19:00. Lördagar: 09:00-15:00. Söndagar stängt
Anställningsgrad: 75-100%, efter eget önskemål
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 1 november

Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 23 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem.
På Transcom i Örebro välkomnas du till våra fina lokaler på Aspholmen ca 3 kilometer från stadskärnan. Hit kan du ta dig enkelt oavsett om du föredrar att åka buss, bil eller cykel.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Marie Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Örebro ÖREBRO
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 29 oktober 2021

Besöksadress

Rörvägen 1
ÖREBRO

Postadress

None
ÖREBRO, 70227

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024