Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du en lösningsorienterad person som brinner för service och vill arbeta med att skapa den bästa kundupplevelsen?
Är du målmedveten och uppskattar ett högt tempo?
Då kan detta vara jobbet för Dig!

Att skapa den Bästa kundupplevelsen
Hos oss arbetar vi med att besvara inkommande supportfrågor om vår uppdragsgivares samtliga produkter med ett starkt fokus på kundernas upplevelse av sin kontakt med oss genom ett trevligt och personligt bemötande.
Våra kunder kontaktar oss främst via telefon, men även via e-mail och chat, så ditt arbetsverktyg kommer i största utsträckning vara just telefonen.

Vi Erbjuder Dig:
En ung och motiverande arbetsplats som värderar personligt engagemang.
En grundlig utbildning vid anställningens början samt individuella coachningstillfällen och utvecklingsplaner.
Arbete i en internationell miljö med stora karriärmöjligheter.


Din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet!
På Sitel Group tycker vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet.
Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida medarbetare.
För att söka detta jobb måste du dock uppfylla följande:
Ha fyllt 18 år.
Hantera engelska väl i tal och skrift.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Vara lösningsorienterad.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.


Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar sammarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurenskraftig support i alla våra kundmöten.
Med vår prisbelönta kultur som bygger på mer än 35 års branschledande erfarenhet och engagemang för att förbättra medarbetarnas upplevelse, förbättrar vi våra företagsresultat genom att kombinera innovativt designtänkande och digitala lösningar – inkluderat självbetjäning, artificiell intelligens (AI), automatisk och datadrivna analyser – med den expertisen, känslan och empatin för våra medarbetare skapar vi kontakter. På Sitel värderar vi varje samtal
SYKES är nu en del av Sitel Group®
För mer information om Sitel gå till www.sitel.com.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sitel Group i Ed ED
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2021
  • Ansök senast: 6 januari 2022

Postadress

Nössemarksvägen 12
ED, 66831

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024