OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du lösningsorienterad och gillar att ha kunden i fokus?
Nu hjälper vi en av våra kunder i Borgholm att hitta en medarbetare till deras kundservice
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen att arbeta med kundvård och kundadministration, du kommer att besvara kundernas frågor via telefon och mail samt att hantera administrationen kring ordrar, registerunderhåll och ha en betydande del i säljsupporten.
Du kommer att vara en viktig del i samordningen mellan kund, sälj, logistik och produktion.
Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att hantera kontakt med kunder via telefon och att du har en god vana av att arbeta administrativt.
Att du har kunden i fokus och är lösningsorienterad är en självklarhet.
För att klara dina arbetsuppgifter måste du ha god datorvana, erfarenhet av Microsoft Office och kunna uttrycka dig obehindrat i tal och skrift både på svenska och engelska
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper! Du är positiv, serviceinriktad och har ett öppet sinne för att lära dig nya saker och ta egna initiativ. Du är strukturerad, driven social, har ett affärsmässigt tänk samt är bra på att kommunicera. Dessutom är du prestigelös och van vid att hugga i där det behövs.
Krav:
B-körkort, tillgång till egen bil
Svenska i tal och skrift.
Meriterande:
Engelska i tal och skrift
Logistikvana
Erfarenhet kring företagsekonomi
Information och kontakt
Tjänsten är en heltidstjänst, dagtid.
Välkommen med din ansökan via Wikans hemsida, www.wikan.se. Sista ansökningsdag är den 30 december. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
För mer information eller frågor är du välkommen att kontakta Christopher Muñoz på telefon 0455-61 27 02
Kontaktpersoner på detta företaget
Kjell-Åke Rutzell
0455-61 27 01