OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Sisjön. Polarpumpen AB är Nordens största leverantör av värmepumpar på Internet och ingår sedan 2017 i börsnoterade BHG.
Polarpumpen växer så det knakar och vi behöver nu förstärka vårt redan starka team inom logistik & inköp med en kundtjänstmedarbetare.
Hos oss kommer du i första hand att arbeta med att svara på våra kunders frågor gällande leverans, ROT ansökan, betalning mm. Du kommer även att göra vissa direktinköp ifrån våra leverantörer och meddela kund när dessa leveranser kommer fram till dem, samt hela vår ROT hantering. Tjänsten är på heltid och som kundtjänstmedarbetare hos oss arbetar du dagtid, måndag-fredag.
Personliga egenskaper
Genomförd och godkänd gymnasieutbildning, men inga krav på tidigare erfarenhet krävs utan stor vikt läggs på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är engagerad, serviceinriktad och som alltid sätter kunden i fokus. Du vet hur du formulerar dig på bästa sätt och kan anpassa detta gentemot olika kundgrupper. Du är hjälpsam och anser dig själv vara en god problemlösare med stor mängd tålamod. Vidare behärskar du det svenska språket i tal och skrift samt anser dig själv vara datavan. Känner du igen dig? Välkommen med din ansökan!