Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Airmee är ett av Sveriges snabbast växande logistikstartup. Vi levererar e-handelsvaror samma dag och så snabbt som inom en timme. Vi gör detta genom att optimera vår flotta i realtid med ny teknologi baserat på världsledande forskning på KTH. Vi jobbar med flera stora e-handlare och växer för varje vecka. Vi söker därför en ny fantastisk och driven medarbetare till vårt support-team som vill vara med på en global tillväxtresa.

Jobbeskrivning
Detta är en bred och utmanande roll för den som vill ha ett spännande extrajobb och som vill växa och komma in tidigt i ett startup som är i en stor expanderingsfas. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att ge professionell service till både konsumenter som har frågor som sina leveranser och handlare via både chat, email och telefon på svenska och engelska. Du kommer ha en central roll i vårt företag och representera Airmee mot våra kunder på bästa möjliga sätt. Vi jobbar i Zendesk.

Vi växer så det knakar så det här inte en vanlig kundeservice-roll, utan du måste älska eller vara van vid att förändringar och förbättringar sker på veckobasis och ibland dagligen. Du måste också vilja driva verksamheten framåt, lösa problem som dyker upp och ta tag i saker innan någon annan gör det. Du sätter alltid kunden i centrum.

Det kan även ingå en del administrativa uppgifter i tjänsten. Vår kundtjänst är öppen från morgon till sen kväll och även helger, så passen kan anpassas. Vi söker dig som är beredd att jobba extra minst varannan helg, men som utöver detta även kan hoppa in vid behov.

Vi tror att du har följande kompetenser:

- Du måste ha perfekt svenska i skrift och tal, och ha förmåga att uttrycka dig professionellt och vänligt i skrift och tal.
- Du har enkelt att jobba i Zendesk eller liknande mjukvaror.
- Du har en god förmåga att både ta egna initiativ i ditt dagliga arbete, men har också god samarbetsförmåga med ditt nya team.
- Kan hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt.


- Kan tala och skriva på svenska och engelska flytande.

Som person:

- Du är positiv och trivs i en internationell arbetsmiljö med högt tempo.

- Du ser lösningar där andra ser problem.

- Du är en engagerad och ansvarstagande person

- Du vill arbeta i team och utvecklas som person.

- Du har vana att sätta kunden i centrum.

- Du trivs i en miljö där saker och ting kan förändras från dag till dag.

- Du trivs med en kontinuerlig uppföljning och triggas av att utvecklas både som person och i ditt arbete.

Det här är en roll för dig som vill vara med i Airmees resa och tillväxt. Det erbjuds goda möjligheter att avancera inom sin roll och bolaget!

Kontaktpersoner på detta företaget

Adrian Prelipcean

Julian Lee
+460706508477

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Airmee
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2022
  • Ansök senast: 20 juli 2022

Besöksadress

Vasagatan 16, Stockholm
None

Postadress

Vasagatan 16
Stockholm, 11120

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024