OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänstmedarbetare B2B
Nu söker vi dig som vill vara med att ta Tingstads kundtjänst till nästa nivå! Tingstad är en organisation som har starkt driv för service och alltid sätter kunden i fokus. Du får vara del av en positivt driven personalstyrka i nya fräscha lokaler på ett av Nordens största B2B-företag inom förbrukningsvaror, yrkeskläder och utrustning. Välkommen till Tingstad.
OM ROLLEN
Som kundtjänstmedarbetare på Tingstad har du en viktig roll då du är rösten ut till kunderna som är i behov av hjälp, frågor eller funderingar.
Hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt.
Du hjälper våra företagskunder med frågor om deras sortiment, returhantering, rådgivning och orderläggning.
När man kontaktar Tingstad är den personliga touchen på samtalet det som gör den stora skillnaden från en vanlig kundservice till Tingstads kundservice - en stor anledning till att deras kunder stannar länge hos dem!
VI SÖKER DIG SOM
Brinner för service och skapa kundrelationer.
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag.
Du bemöter kunden med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov.
Du är en duktig administratör och uppskattar högt tempo.
Du är en god teamplayer, social och kommunikativ i samtal.
Talar och skriver svenska flytande. Det är meriterande om du även talar ett andraspråk.
God kännedom om Office-paketet är en förutsättning.
OM TJÄNSTEN
Omfattning: Heltid
Tillträde: snarast, enligt överenskommelse.
Placering: Göteborg
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Tingstad har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på Josefin.drakopoulou@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!