Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Företaget har i detta fall valt att vara anonyma och mer information om företaget får du om du går vidare i processen. Frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig konsultchef, i detta fall Molly Håkansson (molly.hakansson@clevry.com).

Din roll

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du huvudsakligen att arbeta med administration kopplat till utbildningsmaterial, du kommer i rollen ha stora kontaktytor både internt och externt där du framför allt svarar på frågor gällande utbildningsmaterial/planerade utbildningar. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med ekonomiansvarig på företaget där du stöttar med fakturabevakning, ta emot kundorder rörande utbildningsmaterial samt boka in konsulter för genomförande av utbildningar. Utöver detta kommer du också att arbeta med ordrar av kursmaterial samt distribuera kursmaterial till de platser som utbildningarna ska genomföras på.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på Clevry och uthyrd som konsult ute hos kund i 12 månader med god chans till förlängning. Tjänsten är på 50 % med start omgående, placeringsort är Örebro och du kommer att arbeta kontorstider. Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdag.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administration kopplat till utbildningsmaterial
- Ta emot kundorder & tillsammans med kund boka in utbildningar
- Stötta ekonomiansvarig i fakturabevakning
- Hantera order av kursmaterial & distribuera till kund


Din profil

Vi söker dig som har en fullständig gymnasieexamen inom ekonomi, administration eller annan likvärdig inriktning. Det är ett krav att du är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Office 365. Det är meriterande om du har kunskaper i tyska, lättare ekonomiadministration samt tillverkande industri.

I den här rekryteringen kommer vi att fokusera mycket på dina personliga egenskaper. Då du kommer att arbeta administrativt och vara högst delaktig i planering av utbildningar ser vi att du som person är ordningsam och att du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett lugnt och strukturerat sätt. Då en hel del arbetsuppgifter är kopplade till kundkontakt är du serviceinriktad och har ett kommunikativt förhållningssätt. Då du kommer att ansvara för administrationen kopplat till utbildningsmaterial är det viktigt att du är självständig och ansvarfull.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig konsultchef, i detta fall Molly Håkansson. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2022
  • Ansök senast: 12 augusti 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024