OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Apotekstjänst Sverige AB är ett bolag inom Bonverkoncernen. Bonver bildades 1983 och är en av Nordens ledande logistikpartner. Apotekstjänst säljer en säker och kostnadseffektiv försörjning av läkemedel och sjukvårdsprodukter, inom öppen- och slutenvården, med hög leveransservice till sjukvårdshuvudmän via upphandling. Vi levererar dosdispenserade läkemedel till över 80 000 patienter samt från hösten 2019 även leverantör av tredjepartslogistik till Varuförsörjningen. Verksamheten bedrivs huvudsakligen på Lidingö i Stockholm.
Har du viljan att hjälpa och trivs som bäst när ditt arbete gör livet lättare för andra? Brinner du för att ge kunden den bästa servicen och det lilla extra? Gillar du att skapa relationer? Då kan du vara den vi söker!
Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att fokusera på att:
· Hjälpa våra kunder över telefon. Vi har både privatpersoner och vårdpersonal som kunder
· Hjälpa våra kunder via mejl och andra kommunikationsvägar
· Ge kunderna snabb och rätt service
Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där du som medarbetare utvecklas i rollen och lär dig olika arbetsuppgifter. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi, skratt och problemlösningar.
Vi värdesätter dina personliga egenskaper och tror att du känner igen dig i följande beskrivning:
Du har lätt för att skapa relationer och en förmåga att förstå kundens behov och ge det lilla extra.
Du är strukturerad, noggrann och kan prioritera arbetsuppgifter.
Du är positiv och serviceinriktad. Du bidrar till vår härliga stämning.
Placeringsort: Lidingö, i natursköna Gåshaga.
Kompetenskrav:
Fullgjort dina gymnasiestudier
Flytande i svenska i såväl tal som skrift
Meriterande med utbildning inom kundbemötande/kunddialog
Meriterande med erfarenhet inom service, men ej avgörande
Välkommen med din ansökan till jobb@apotekstjanst.se märkt Kundtjänstmedarbetare. Då intervjuer kommer att ske löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt dock senast 2022-03-30.
Tjänsten kan tillsättas innan annonstiden går ut.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Camilla Frislund, Kundtjänstchef, camilla.frislund@apotekstjanst.se.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar sex månaders provanställning