OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker Baxter en Customer Service representative till vårt fantastiska Kundserviceteam i Kista. Denna roll riktar sig mot våra B2B kunder; sjukvården, apotek och distributörer och du kommer hantera frågor och inkommande ärenden via telefon och mail.
Ansvarsområden
På ett trevligt och professionellt sätt hjälpa och följa upp våra kunder med inkommande beställningar och svaar på allmänna frågor
Bevaka försändelser och fakturor
Förbereda statistik till våra produktspecialister
Underhålla vårt kundregister samt registrera nya kunder.
Orderhantering
Hantera reklamationer och returner
Aktivt bidra med idéer så att vi som team hela tiden blir bättre
Kvalifikationer
Gymnasiekompetens, relevant eftergymnasial utbildning är meriterande men inget krav
Erfarenhet från liknande arbete inom Life Science är meriterande. Du kan även ha en bakgrund inom vården, apotek eller logistik.
Du behöver ha god systemvana och teknisk förståelse
Du måste vara van att jobba i Officepaketet, framförallt Excel
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav
Varför Baxter
Baxters vision är att Rädda och upprätthålla liv, denna vision kommer du att få vara en del av
Baxter är ett stort globalt bolag, med ett Nordiskt team som jobbar nära varandra
Det finns goda karriärmöjligheter
Vi jobbar aktivt med Inclusion & Diversity för att hela tiden bli en bättre arbetsplats
Om du tycker detta låter intressant så se till att sök så hörs vi av!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.