Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Hej och välkommen till QuickNet!
Vi söker nu en till kollega till vår glada och personliga kundtjänstavdelning. Vi letar efter dig som är prestigelös, social, ansvarstagande och tycker om att hjälpa människor. Vi tror starkt på att framgång är en laginsats så det är av stor vikt att du är en lagspelare som gillar samarbete och tror på laget framför jaget.


Din profil
För att trivas hos oss behöver du vara bekväm med att arbeta självständigt med frihet under eget ansvar, vara driven och ha en god datorvana. Vidare behöver du vara van vid, och tycka om, att prata mycket i telefon samt vara bra på att lyssna, förstå och kommunicera med olika typer av människor.
Befattningen kräver att du som person kan hantera en vardag med olika spännande och utvecklande arbetsmoment samt att du trivs med att snabbt ställa om mellan dessa arbetsuppgifter.


Arbetsuppgifter i huvudsak:
I vår kundtjänst kommer det dagligen in mängder av ärenden som kräver en administrativ insats. Det handlar om allt ifrån adressändringar till borttappade fakturor och bredband som inte fungerar.
Du kommer att svara i telefon och hjälpa kunderna med deras frågor och funderingar. Vidare kommer du att jobba med olika administrativa uppgifter såsom beställningar, orderläggning, fakturafrågor, adressändringar, uppsägningar, registervård m.m. Du kommer även att hjälpa kunderna med en första felsökning när något inte fungerar som det ska.


Om oss
Nära, trygg, personlig
Ord som ligger oss varmt om hjärtat.
QuickNet är en lokal leverantör av bredband, wifi, fastighetsnät, telefoni, digital marknadsföring och co-location (eget datacenter).
Det är viktigt att man trivs på sin arbetsplats och grunden för detta är en bra gemenskap och frihet att själv kunna ta ansvar och fokusera på sina arbetsuppgifter. Hos oss är 7 timmars arbetsdag heltid då vi värderar våra anställdas hälsa och fritid högt.
Vi anordnar årligen två dagar då vi tillsammans testar någon aktivitet och sedan avslutar med gemensam middag. De senaste åren har vi bland annat testat MTB, ridning, SUP, fiske och höghöjdsbana. Som anställd hos oss får du även tillgång till bland annat massage, flextid, sjukvårdsförsäkring och föräldralön.
Vi strävar efter att ha en lokal förankring genom medlemskap i affärsnätverk och välgörenhetsorganisationer samt närvaro på träffar, mässor och andra evenemang. Vår personal, likväl som våra kunder, är människor som värderar kompetens och långvariga relationer.
Vi är idag drygt 26 personer som arbetar på våra kontor i Västerås och Eskilstuna.


Om anställningen:
Start: snarast (enligt överenskommelse)
Omfattning: heltid 100% (7h arbetsdag)
Plats: Västerås
Arbetstid: 08:00-16:00 och 09:00-17:00
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Jan Synnersten
021-338 00 01 070-981 46 80
VD Jan Synnersten
021-338 00 01 070-981 46 80
VD Jan Synnersten

VD Jan Synnersten

VD Jan Synnersten
021-338 00 00
Administrativ chef Jennie Mandl

Personalchef Jennie Mandl

Webbyråchef Tobias Barkskog

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QuickNet AB Västerås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 1 juni 2022

Besöksadress

Munkgatan 7
Västerås

Postadress

Munkgatan 7
Västerås, 72212

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024