OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning
Du kommer aktivt arbeta med kundservicefrågor och bemöta våra kunder med fokus på våra kundlöften och värderingar. Dina arbetsuppgifter är att supporta våra kunder via telefon samt via mail. Vi hjälper till med tekniska frågor, fakturafrågor samt tidsbokningar.
Du kommer att få utbildning för arbetet och kommer sedan att arbeta varje vardag från kl:08.00-17.00.
Tjänsten kräver
Komplett gymnasial utbildning
Gedigen erfarenhet av kundtjänstarbete via telefon
Mycket god data- och systemvana
Att du är prickfri i Rikspolisstyrelsens belastningsregister
Du skall tycka om att arbeta mot ambitiösa mål och trivas i ett klimat med högt tempo där framgång föder framgång. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Vad kan vi erbjuda?
Som medarbetare på huvudkontoret i Göteborg arbetar du i en stimulerande arbetsmiljö i nya fräscha lokaler. Vi är måna om att våra anställda ska få en bra start med utbildning för att känna sig väl förberedda inför kommande uppgift. Vi har kollektivavtal med Unionen, erbjuder företagshälsovård och friskvård. Våra värderingar Kundorienterad, Förbättringsvillig, Målmedveten och Pålitlig genomsyrar hela vår verksamhet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lönen är fast med bonus.
Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vänligen ansök via länken. Har du frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot din ansökan!