OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer Success
Uppdraget på Customer Success är att på alla sätt bidra till att kunden får en positiv och framgångsrik upplevelse av tjänsten. Ta ansvar kunders totala upplevelse i allt från att tjänsten ska vara lätta att förstå och använda, till att de förenklar vardagen och är värdeskapande. Målet är att kunder ska få en positiv och härlig upplevelse i alla kanaler och kontakter.
Rollen
Vi söker en social, positiv, driven och ansvarstagande person som älskar att hjälpa konsumenter i deras vardagsekonomi. På Customer Success har du en central roll i bolagets verksamhet och är drivande i att hjälpa våra kunder till bättre villkor och besparingar.
Rollen innebär:
- uppsökande och inkommande kontakt med våra kunder över telefon, mail och genom appen
- göra behovsanalyser, pedagogiskt utbilda och rådge våra kunder över telefon för att se till att varje kund hittar rätt typ av avtal och det bästa erbjudandet
För att vara framgångsrik och ha kul i rollen behöver du:
- gilla och ha vana av att prata med konsumenter över telefon på ett förtroendefullt sätt och har lätt för att förstå behov samt komma med lösningar
- vara intresserad av hur produkter och tjänster (el, mobil, bredband, försäkring, etc) fungerar, samt jämföra deras för- och nackdelar för att effektivt och kvalitetsmässigt kunna rådge kunder
- drivas av att hjälpa andra, och vara del av ett team
- sannolikt en bakgrund från att jobba med kundtjänst eller försäljning över telefon (1-3 år), eller annan motsvarande kundkontakt
Rollen är på heltid och utgår från kontoret i Stockholm. Man har en kombination av fast och prestationsbaserad ersättning.
Inom Customer Success kommer du få alla verktyg för att utvecklas inom både service och sälj. Du kommer ingå i ett energiskt, glädjefullt och innovativt team som är oerhört drivna för att göra det bästa för kunderna. Vi har roligt, samarbetar och förbättrar våra tjänster och vår kundupplevelse varje dag!