OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Fiskeby Board AB erbjuder variationsrik tjänst som kundtjänstmedarbetare.
Vi söker en person som trivs med att sitta i frontlinjen mot våra kunder där viktiga ingredienser är support och service med ordertider, orderbekräftelser, avrop och att vara behjälplig med att ta emot och besvara övriga frågor.
Du kommer främst att ansvara för den östeuropeiska marknaden, men även andra marknader kan bli aktuella. Internt kommer du ha ett nära samarbete med såväl försäljnings- och planeringsavdelningen som med speditionsavdelningen. Externa kontakter kommer främst att vara med våra kunders inköpsavdelningar.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar:
- orderförfrågningar, -mottagning och -registrering
- avropsregistrering
- avstämning gällande tidsplanering
- kundsupport gällande lager och leveranser
Erfarenhet från kund- och ordermottagning, fakturering och offerthantering är värdefullt och du får därutöver gärna ha erfarenhet inom produktionsindustri och vana av logistikarbete.
Du bör lägst ha gymnasieutbildning och vi förutsätter att du har god datorvana. Tjänsten kräver dessutom att du är flytande i tal och skrift gällande engelska och kan du polska och eventuellt ytterligare språk är det meriterande.
Då du kommer att vara företagets ansikte utåt krävs hög grad av serviceanda och hjälpsamhet.
Du har hög social kompetens med förmåga att skapa nya kontakter och goda relationer. Vi arbetar i ett litet team vilket gör att man också får hjälpa till på andra områden än sina egna när det behövs.
För ytterligare upplysningar är du välkommen att kontakta chef Kundtjänst Bo Karlsson, som du når på telefon 011-15 57 83. Facklig kontaktperson för Unionen är Bo Årevall, telefon 011-15 58 40.
Din ansökan som du skickar till ansokan@fiskeby.com, vill vi ha senast den 31 augusti 2015. Märk din ansökan med Kundtjänst i ämnesraden.