Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

50000 anställda hos SYKES över hela världen jobbar med service inom allt från kundtjänst och reseförsäljning till teknisk support.

Vi söker dig som vill hantera allehanda reserelaterade frågor samt hjälpa både Svenska och Norska kunder till rätt destination.

På vårt Call Center i Sveg arbetar för närvarande 260 personer med att ge telefonsupport till kunder runt om i Norden.

Våra säljinriktade Supportagenter besvarar inkommande samtal och mail från kunder som har frågor kring resor såväl inom landet som i resten av världen.
Vi hanterar nyförsäljning av biljetter liksom ombokningar.
Problemlösning en stor del av arbetet, här kan det handla om allt från att hjälpa en kund att söka på hemsidan till att bistå med stöd för resenärer som sitter fast på en flygplats någonstans i världen.

Som person tycker Du att förstklassig kundservice är A och O. Du är flexibel, har tålamod och visar förståelse för varje unik kundsituation. Vi arbetar i team och ser det som viktigt att du har en bra samarbetsförmåga, tar ansvar och är punktlig. I resebranschen sker det hela tiden saker så att klara att arbeta i ett högt tempo är ett måste.
Viss datorvana och att du skriver samt pratar obehindrat både svenska och engelska är ett krav.

Din anställning börjar i Augusti 2015 med en utbildning som behövs för jobbet.

Arbetstiderna är för närvarande schemalagda till veckans alla dagar mellan klockan 07.00 och 19.00.

Företaget jobbar för att vara en arbetsplats utan alkohol och droger, med anledning av detta så är det obligatoriskt med drogtest vid anställning.

Vill du bli en del av vårt team i höst så skicka in ditt CV och personliga brev!

Intervjuer sker kontinuerligt varför vi önskar få din ansökan på mail till: seevg-applications@sykes.com så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 18 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 25 juni 2015

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024