OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
A.R.C Fastighetspartner fortsätter att växa och är nu i läge att starta upp en kundtjänstfunktion. Vi söker därför en serviceinriktad och strukturerad medarbetare som brinner för att ge god service till våra kunder, som vill jobba under stort eget ansvar och samtidigt ha roligt på jobbet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar inkommande samtal och ge våra kunder god service, olika administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten kommer vara en del i staben och vår ekonomiavdelning och man kommer rapportera till Ekonomichef. Vi lägger stor vikt på rätt personlighet hos våra medarbetare, för att få ett sammansvetsat arbetslag och en rolig arbetsplats att komma till på morgonen.
Ett engagerat servicetänk och ett trevligt bemötande är viktigt men också struktur och ordning och reda för denna tjänsten.
A.R.C Fastighetspartner startades sommaren 2020 och har sedan dess etablerat kontor i Växjö, Älmhult, Kalmar, Nybro, Borgholm, Malmö, Örnsköldsvik och Östersund. Vi har fått en flygande start och tror stenhårt på vår idé om att ha roligt på jobbet. Vi har också höga ambitioner med tydligt satta mål och siktar på att bli den bästa fastighetsförvaltaren i Sverige.
Vi ser gärna att du som söker dig till oss har några års erfarenhet från kundtjänst och administrativt arbete och att du tycker om att ta eget ansvar.
Rekrytering sker löpande så skynda med din ansökan innan tjänsten blir tillsatt!