OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina Arbetsuppgifter och profil
Nu söker vi kundtjänstpersonal till DHL. Dina arbetsuppgifter kommer vara att svara på telefonsamtal och mejl som kommer in, men även sedvanliga uppgifter kopplat till administration. Arbetet ställer krav på god kundkontakt och kommunikation. Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande arbeten inom service.
För att passa in på den här profilen ser vi att du är:
- Strukturerad
- Är noggrann samt ställer höga krav på kvalitét
- Lätt att kommunicera med människor
- Har en god problemlösningsförmåga
- Serviceinriktad
Startdatum för den här tjänsten är den 22 Augusti.
Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.
Villkor
- Arbetstiderna är kontorstider Måndag till Fredag.
- Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och jobbar ute hos vår kund.
- Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos de kandidater vi väljer att anställa.
Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.
Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.