OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och social person som rivs i en omväxlande roll och tar gärna i där det behövs? Just nu söker vi dig som vill jobba inom kundtjänst hos vår kund för uppdrag i 3 månader!
Dina arbetsuppgifter
Vår kund är verksamma inom fastighetsutveckling och utvecklar tomter till bostadsändamål samt kommersiella byggnader. Som Kundtjänstmedarbetare hos dom kommer du att sitta inhouse i ett team på 3 personer och ansvara för att ge kunder service och vägledning via telefon och mail. Du kommer även att få möjlighet att stötta och supporta projektledare i uppdrag men största fokus kommer att ligga på att coacha kunderna till rätt lösning. Mer arbetsuppgifter innefattar:
•Hantera inkommande kundärenden utifrån företagets beslutade KPI-er avseende återkoppling
•Uppdatera kundregister i företagets system
•Säkerställa en för kunden positiv kundupplevelse i kontakten med kundtjänst
•Säkerställa att kundens frågor besvaras med rätt information
•Inhämta rätt information internt när så krävs för att kunna bemöta kunden på ett professionellt och kundvänligt sätt
•Bidra i utvecklingen av Kundtjänsten
Din profil
Du som söker skall ha:
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet från servicebranschen
Har du erfarenhet ifrån byggbranschen ser vi det som meriterande.
Vår kund lägger stor vikt på personlighet och söker en person som är utåtriktad, öppen och hjälpsam.
Om Framtiden
Här erbjuds samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt. Du som junior får en chans att starta din karriär på ett hållbart och rättvist sätt. Vi jobbar med fördomsfri rekrytering och finns till för att skapa känslan av "äntligen måndag" för fler människor!
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
I den här rekryteringsprocessen går vi genom ansökningar löpande. Det kan innebära att tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringstiden har gått ut.
Övrig information
Start: Omgående
Ort: Solna
Arbetstider: 8-17
Lön: 23-25.000kr '
Anställningsform: Visstidsanställning 3 månader
Rekryteringsprocess
Ansökan
Intervju (Framtiden)
Intervju (kund)
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996