OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Brinner du för att ge det lilla extra och erbjuda kunden mer än vad som förväntas? Talar och skriver du obehindrat på svenska och engelska? Då kan du vara rätt person för oss!
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund blir du ansiktet utåt när det gäller kundfrågor. Du kommer sköta kommunikationen med olika kunder genom telefon, mail, chatt och sociala medier.
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Vägleda kunder via telefon/mail/chatt/sociala medier.
• Ansvara för kundens löpande frågor och hjälpa på bästa sätt.
• Bidra till utveckling av arbetsrutiner samt kvalitetssäkra processer.
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid. Arbetet bedrivs från vår kunds kontor i Stockholm.
Kundtjänsten är öppen dag- och kvällstid alla dagar i veckan.
Om dig
Vi söker dig som drivs av att ge högklassig service och gillar ett högt tempo. Det är viktigt att du har god telefon- och datavana då dessa är dina främsta arbetsverktyg. Du har en förmåga att se helheten utifrån ett större perspektiv. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Vidare är du en person som är bra på att planera, prioritera och strukturera ditt arbete.
För att lyckas i rollen bör du vara tekniskt lagd/ha ett intresse för teknik då många av frågorna man får är av teknisk karaktär.
Viktigt för tjänsten är:
• Du har en utmärkt förmåga att uttrycka dig på svensk och engelska i tal och skrift.
• Tidigare erfarenhet av service och kundkontakt.
• Du är en god kommunikatör och har känsla för detaljer som gör skillnad för kundens upplevelse.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Bra villkor för rätt person!