OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi just nu efter två stycken kundtjänstmedarbetare. I din roll kommer du att ta emot samtal och mejl och hantera ärenden gällande bland annat sjukvårdsförsäkring, olycksfalls- och livförsäkring från kunder och rådgivare.
I rollen ingår det även riskbedömning, registrera/ändra försäkringsavtal, merförsäljning samt öka kundnöjdheten och kundlojaliteten.
Ett perfekt jobb för dig som är i början av din karriär och som vill fortsätta utvecklas inom kundservice, samtidigt som du har roligt på jobbet!
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Du har tidigare erfarenhet av administration och/eller kundtjänst
- Du har en avslutad gymnasieutbildning, och gärna en eftergymnasial utbildning.
- Det är meriterande om du har ett intresse eller tidigare erfarenhet av ekonomi- och försäkringsbranschen.
- Stort plus om du är certifierad inom försäkringsrådgivning.
Personliga egenskaper
Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att du ska trivas i rollen och lyckas med arbetet söker vi dig som är noggrann. Du håller en hög kvalitet och struktur i ditt arbete och kan arbeta både självständigt och i team.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas pågå i ett år, med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund med kontor i Stockholm. Vi går igenom ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan idag!