OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BabyWorld söker en kundtjänstmedarbetare som älskar service och som drivs problemlösning och bra resultat!
Om BabyWorld
Vill du jobba med att ge våra stora och små kunder service i världsklass och sälja produkter för en enklare, snyggare, bättre, säkrare och roligare vardag?
I så fall är du den vi söker!
Du kliver in i ett bolag i ett väldigt spännande skede och i en roll där du ges stora möjligheter att vara med och påverka bolagets fortsatta tillväxt.
BabyWorld grundades 2015 och är en av de ledande aktörerna i Sverige inom Barn & Babyprodukter med E-handel och 11 butiker i Sverige, hos oss finns ett stort utbud av barnvagnar, bilbarnstolar, leksaker och allt du kan tänka dig behöva till ditt barn. Idag är vi totalt ca 140 anställda i bolaget och på vårt huvudkontor som är baserat i Uppsala jobbar ca 15 personer.
Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare på BabyWorld ingår du i ett team som har ansvar för att ge våra kunder service i världsklass. I dina arbetsuppgifter kommer du att ha kundkontakt via mail och chatt, hjälpa till med frågor kring produkter, köp och reklamationshantering.
Vi tror att du som söker
- Vet vad det innebär att ge högklassig service
- Längtar efter varje nytt kundmöte
- Gillar personlig försäljning
- Är en lagspelare som uppskattar att jobba mot uppsatta mål
- Tål ett högt tempo
- Tycker att omväxlande arbetsuppgifter är motiverande
Kvalifikationer:
- Tala och skriva svenska och engelska obehindrat.
- Gymnasial utbildning.
- En glad och trevlig inställning.
- Stresstålig.
Meriterande:
- Har tidigare arbetat med ett service eller ett kundfokuserat arbete.
- Har erfarenhet eller intresse av leksaker, barnvagnar, bilbarnstol, babyprodukter.
- Erfarenhet av reklamationshantering.
- Har tidigare erfarenhet av personlig försäljning.
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!