Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

På vårt Call Center i Sveg arbetar ca 200 personer i vår kundtjänst med att hjälpa Norska och Svenska kunder som har frågor kring resor såväl inom landet som i resten av världen.

Vi söker nu ytterligare kundtjänstmedarbetare med rätt attityd!

Våra säljinriktade kundtjänst:
besvarar inkommande samtal
besvarar inkommande mail
hanterar nyförsäljning av biljetter liksom ombokningar.
hittar lösningar på allt från att hitta på hemsidan till att bistå med stöd för resenärer som sitter fast på en flygplats någonstans i världen.

Som person tycker Du att förstklassig kundservice är A och O. Du är flexibel, har tålamod och visar förståelse för varje unik kundsituation. Vi arbetar i team och ser det som viktigt att du har en bra samarbetsförmåga, tar ansvar och är punktlig. I resebranschen sker det hela tiden saker så att klara att arbeta i ett högt tempo är ett måste.
Viss datorvana och att du skriver samt pratar obehindrat både svenska och engelska är ett krav.

Din anställning börjar 2:a Maj med en utbildning som behövs för jobbet.

Företaget jobbar för att vara en arbetsplats utan alkohol och droger, med anledning av detta så är det obligatoriskt med drogtest vid anställning.

Genom att maila in ditt CV och personliga brev på seevg-applications@sykes.com kan du bli en i vårt team!
Vi kontaktar dig därefter för en arbetsplatsintervju där du kommer på besök och får göra dig en egen uppfattning om vad det innebär att jobba i vår kundtjänst.

Intervjuer sker kontinuerligt varför vi önskar få din ansökan så snart som möjligt!

50000 SYKES anställda över hela världen jobbar med service inom allt från kundtjänst och reseförsäljning till teknisk support.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 18 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 5 april 2016

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024