OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar efter nya talanger till vår kundtjänst!
Är du bra på att skapa kundvärde, hjälpa och guida kunden rätt? Klarar du av att göra flera saker samtidigt? Kan du hantera stress på ett professionellt sätt och är en fena på att prioritera rätt? Då ska du söka till oss!
BuddyCompany är en svensk startup baserad i Stockholm, Barcelona, Tel Aviv och München. Vi erbjuder teknisk support, hantverkartjänster och städning på kontor och privata hem, över hela landet. Vår affärsmodell bygger på direktförsäljning av tjänster genom vår egen applikation och via vår hemsida, samt genom starka partnerskap.Du kommer att få en spännande möjlighet att vara en del av teamet och säkerställa att våra kunder är nöjda från första kontakten.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
Ta emot samtal och hjälpa kunden utifrån behov
Koordinera uppgifter mellan kunder och operations (olika vertikaler)
Identifiera sätt att förbättra kundupplevelsen
Svara på chatten, kundmejl, hantera ärenden
Vad vi söker:
Kunnig inom teknik för att kunna hantera olika digitala verktyg
Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
Erfarenhet från kundsupport eller motsvarande med mycket kundkontakt
Analytisk och initiativtagande
Problemlösningsförmåga
Detaljorienterad
Vad vi erbjuder:
Trevlig och flexibel arbetsmiljö
Bli en del av en växande startup som banar väg för gig-ekonomi
Möjlighet att interagera och arbeta i en mångkulturell miljö
Kontor beläget på Strandvägen i centrala Stockholm
Om BuddyCompany
BuddyCompany är ett digitalt plattformsföretag som erbjuder on-demand och on-site tekniker, hantverkare eller städsupport genom att utnyttja en stor pool av kompetenta talanger. Buddy Company kopplar ihop gigers, så kallade "kompisar" med det nästan oändliga antalet kunder som behöver teknisk vägledning och support, hantverkare eller städtjänster. Våra buddies är experter som levererar högkvalitativa konsultationer, installationer och teknisk support till konsumenter och företag. Genom att använda en unik plattform för att hantera stora volymer av tjänster har BuddyCompany blivit den förlängda armen för stora telekommunikationsföretag och konsumentelektronik återförsäljare för att betjäna kunder i deras hem eller kontor.