OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en lösningsorienterad person som brinner för service och vill arbeta med att skapa den bästa kundupplevelsen?
Är du målmedveten och uppskattar ett högt tempo?
Då kan detta vara jobbet för Dig!
Att skapa den Bästa kundupplevelsen
Hos oss arbetar vi med att besvara inkommande supportfrågor om vår uppdragsgivares samtliga produkter med ett starkt fokus på kundernas upplevelse av sin kontakt med oss genom ett trevligt och personligt bemötande.
Våra kunder kontaktar oss främst via telefon, men även via e-mail och chat, så ditt arbetsverktyg kommer i största utsträckning vara just telefonen.
Vi Erbjuder Dig:
En ung och motiverande arbetsplats som värderar personligt engagemang.
En grundlig utbildning vid anställningens början samt individuella coachningstillfällen och utvecklingsplaner.
Arbete i en internationell miljö med stora karriärmöjligheter.
Din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet!
På SITEL tycker vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet.
Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida medarbetare.
För att söka detta jobb måste du dock uppfylla följande:
Ha fyllt 18 år.
Hantera engelska väl i tal och skrift.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Vara lösningsorienterad.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Vilka är vi?
Från början har vi fokuserat på slutresultatet.
I en tid av snabbare teknik och växande kommunikationskanaler blir kunderna mer och mer digitalt anslutna, men än mer distanserade från de varumärken som de väljer att stödja.
SITEL stöttar genom kundens hela livscykel med de tjänster vi erbjuder och strävar efter att hjälpa människor en omtänksam interaktion åt gången, vilket verkligen skapar förtroende mellan varumärken och deras kundbas.
SITEL är ett globalt företag för digital marknadsföring och outsourced partner gällande kundtjänst, som tillhandahåller tjänster till ”Global 2000”-företag.
Med globala huvudkontor i Florida, uppfyller SITEL avancerade lösningar behoven hos stora företag runt om i världen, främst inom detaljhandel, kommunikation, finansiella tjänster, teknik och vårdindustrin. SITEL differentierade serviceplattform engagerar effektivt konsumenterna vid varje beröringspunkt i sin kunds livscykel, från digital marknadsföring och förvärv till kundsupport, tekniskt stöd, uppförsäljning / cross-sell och retention. Vi tillhandahåller tjänster via flera kommunikationskanaler som omfattar telefon, e-post, webb, chatt, sociala medier och digital självbetjäning.
Vi tror att alla interaktioner är viktiga. Med en "andra först" mentalitet tjänar vi med tanke och hjärta, äger varje ögonblick, arbetar för att snabbt, enkelt och effektivt gör saker bättre.
Vi lyssnar med hjärnan och talar ur vårt hjärta och skapar en tillit till våra kunder och deras kunder.
För närvarande har vi över 160 center med över 160,000 anställda som hanterar kundkontakter på fler än 50 språk.
Från våra nordiska callcenter i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster för såväl små lokala företag som stora internationella företag.
På vårt Call Center i ED arbetar för närvarande strax över 200 personer med att ge service och support till kunder runt om i Norden.
Önskad start 6/2.