OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Göteborg som är verksamma inom förvaltning, drift, underhåll samt skötsel och tillsyn utav fastigheter & infrastruktur söker vi nu efter deras nästa kundtjänstmedarbetare.
Du kommer att komma in i ett glatt och hjälpsamt gäng där teamandan är stark och alla gör sitt för att skapa god kundnöjdhet och för att man skall trivas på sin arbetsplats. Det förekommer b.la. gemensamma frukostar m.m.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice, servicecenter, kundtjänst eller som på annat vis är van vid att arbeta med inkommande samtal och mail. Du är därtill en noggrann och strukturerad person som hanterar löpande administration väl. Vi ser det som väldigt meriterande om du sedan tidigare är van av att arbeta med frågor och felanmälningar utav b.la. fastigheter & eftermarknad.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
- Felanmälningar
- Fakturor & avtalsfrågor
- In- och utflyttningar
- Vissa administrativa uppgifter
Arbetstider är förlagda mellan 07.00-16:00, måndag - fredag.
Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.