OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Future People söker dig som vill jobba som customer agent till vår kund på kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vi söker dig som:
Som customer service agent med fokus på försäljning är du en mycket viktig del på affärsområde Marketing & Sales! Du kommer att vara kundens första kontakt i många ärenden, beställningar och frågeställningar rörande företagets produkter och tjänster inom verksamheten för betallösningar som i huvudsak gäller företagskunder. Du kommer att ha telefon och e-post som främsta arbetsredskap, det förekommer även vissa administrativa arbetsuppgifter. Vid rätt matchning finns stora möjligheter till utveckling och stimulerande arbetsuppgifter, exempelvis inom olika projekt. Arbetsorten är huvudsakligen på kontoret i Stockholm/Kungsholmen med möjlighet till distansarbete några dagar i veckan.
Du kommer att tillhöra avdelningen Customer Support som består av 2 grupper, Customer Service och Backoffice. Avdelningen utsågs till årets bästa kundservice inom finansiella tjänster 2022 av Brilliant. Vi söker nu en vikarie till gruppen Customer Service som har ett brinnande intresse för nya digitala lösningar och värderar service högt.
Företagets målsättning är att överträffa kundens förväntan vilket ställer stora krav på dig som medarbetare. Du behöver vara flexibel, lyhörd, hjälpsam och trevlig i kundbemötandet. Arbetet utförs i ett team om 9 customer service/innesäljare, där samarbete och kommunikation är av största vikt för att nå avdelningens mål på såväl individ som teamnivå.
Customer Service är bemannat vardagar mellan 08:00 - 16:00. Din arbetsdag kommer schemaläggas efter verksamhetens behov.
Krav:
Van vid att jobba med digitala verktyg
Van att jobba med telefon som ditt främsta arbetsredskap
Serviceerfarenhet är meriterande
Men det viktigaste är inte att du uppfyller allt utan ditt intresse för området och viljan att lära dig. Vi ser att du har ett brinnande intresse för människor och service.
Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt samt att ta egna initiativ. Du delar våra värderingar: vilja, hjärta och engagemang
För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad i hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.
Vill du vara en del av vårat team?
Omfattning: 100%
Start: Omgående
Varmt välkommen med din ansökan!
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail.
Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Sista ansökningsdagen: 3 april
Välkommen till oss!