Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
PostNord söker nu medarbetare till sin kundservice. Med en gedigen utbildning i ryggen kommer du hantera inkommande samtal från PostNords privatkunder där uppgifterna bland annat kan handla om att spåra försändelser, tolka scanningar samt svara på frågor om produkter, tjänster och villkor. Du kommer också till stor del arbeta administrativt i interna system med att upprätta olika typer av ärenden.  
Du som anställd på PostNord kundservice har förmånen att coachas av kunniga chefer för att utveckla samtalsteknik, trygga din produktkunskap och följa din utveckling i statistik. Vi tycker om att ha roligt tillsammans på jobbet och värderar sammanhållning högt. Vi tror därför att rätt person för jobbet har en positiv inställning och är lyhörd för såväl kunder som kollegor. För oss är grundregeln given: kunden har alltid rätt. Vi hoppas att du också delar den uppfattningen.

Ansvarsområden
I tjänsten som kundservicemedarbetare är din huvudsakliga uppgift att:
Ta emot inkommande samtal från privatkunder
Administrera under tiden du hanterar kundsamtalet. 
Vara behjälplig i frågor gällande såväl brev som paket för att exempelvis spåra försändelser, lägga reklamationer eller svara på frågor om PostNords produkter och tjänster. 

Observera att vi går igenom urvalet löpande och kan komma att stänga rekryteringen innan sista ansökningsdag. Vi vill gärna komma i kontakt med dig för att berätta mer och hoppas på din ansökan.


Kvalifikationer
Fullständiga gymnasiebetyg
Goda kunskaper i svenska och engelska
Meriterande är om du har erfarenhet av service och/eller  sälj samt har systemvana




Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2023
  • Ansök senast: 2 juni 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024